TESLİMAT SÜRECİ

1-) Siparişimi verdim. Ne zaman paketlenecek?

CEVAP: Ecocotton olarak siz değerli müşterilerimizin siparişleri, bizlere en büyük emanettir. Gün içinde vermiş olduğunuz siparişleriniz, derhal her türlü koruyucu önlem alınarak en iyi şekilde paketlenir ve aynı gün faturası ile beraber kargoya verilir. Siparişinizi saat 16.30'dan sonra vermeniz durumunda, siparişiniz hazırlanarak takip eden ilk iş günü içerisinde kargoya verilir.

2-) Siparişimi verdim. Ne zaman elime ulaşır?

CEVAP: Ecocotton olarak müşterilerimizin siparişlerini aynı gün hazırlayıp gönderimi sağlamaya çok büyük önem atfetmekteyiz. Müşterilerimizin siparişlerini bir an önce temin edebilmek için maksimum hızda olmaya özen gösteriyoruz. Siparişiniz, standart kargolama süreci dahil edildiğinde; sipariş verdiğiniz tarihten sonraki 2 ila 4 iş günü içerisinde elinize ulaşmaktadır.

3-) Siparişimi verdim. Hangi kargoyla gelecek?

CEVAP: Ecocotton olarak müşterilerimizin siparişlerinin nakliyesi için Aras Kargo ve Sürat Kargo ile anlaşmalı çalışıyoruz. Ecocotton kalitesi ile Aras Kargo ve Sürat Kargo güvencesi birleşiyor ve siz değerli müşterilerimizin siparişleri sağlam ve eksiksiz sizlere ulaşıyor.

4-) Siparişimi vereceğim. Kargo ücretim ne olacak?

CEVAP: Siz değerli müşterilerimizin 100 TL ve üzeri tüm siparişlerinde Ecocotton olarak kargoyu biz ödüyoruz. 100 TL altındaki siparişlerinizde ise almış olduğunuz ürünlerin toplam kargo desisi miktarına göre bir kargo bedeli müşterilerimizin siparişlerinin nakliyesi için Aras Kargo ve Sürat Kargo ile anlaşmalı çalışıyoruz. Ecocotton kalitesi ile Aras Kargo ve Sürat Kargo güvencesi birleşiyor ve siz değerli müşterilerimizin siparişleri sağlam ve eksiksiz sizlere ulaşıyor.

5-) Siparişim geldi. Ancak üründe sorun var, değiştirmek/iade etmek istiyorum. Ne yapacağım?

CEVAP: Ecocotton olarak sizlerin siparişlerini, kalifiye personel kadromuz ve imkanlarımız sayesinde en iyi şekilde paketliyor ve gönderimini sağlıyoruz. Ancak siparişin ihtiva ettiği ürün veya ürünlerde nakliyat kaynaklı ya da dış etkenlerden ötürü bir problem olduğunda, müşterilerimizin daima yanındayız. Böyle bir durumla karşılaşmanız halinde siparişinizi düzenli bir şekilde faturası ile birlikte paketleyip; neden iade ettiğinizi açıklayan kısa bir not ile tarafımıza tekrardan göndermeniz gerekmektedir. Sizlere gelen kargo firmasıyla tarafımıza tekrar gönderim yaparken, bu kargonun ücretini de Ecocotton olarak bizler karşılamaktayız.

Ürün değişim/iade sürecimizde, siparişin sizlere teslim edildiği günden itibaren 15 gün içerisinde bizlere değişim/iade talebini bildirmeniz ve siparişi bizlere kargolamanız gerekmektedir. 15 gün sonrasında yapılan değişim/iade talepleri işleme alınmamaktadır.

Her türlü soru ve önerileriniz için 0258 371 82 96 no'lu Ecocotton Müşteri Danışma Hattı'nı hafta içi 08.30 ile 18.30 saatleri arasında arayabilir ya da sitemizde bulunan canlı destek hattından bizlere ulaşabilirsiniz. Sizlere yardımcı olmaktan memnuniyet duyuyoruz.