Ecocotton Hakkında
Ecocotton Hakkında

Ürünlerimizde kullandığımız pamuk, Türkiye'nin en bereketli topraklarından buraya ulaştı. Ege'nin altını sayılan Ege pamuğu, işlenmesi için tek tek; alın teriyle toplandı... Ecocotton’un fikri; Organik pamuk liflerinin işlenmesiyle oluşturulan kumaşın çok güzel, havalı ve özel olmasının yanında yüksek nem emiciliği, yumuşak bir hissin sayesinde organik nevresim takımlarında uyurken soğuk ya da sıcak olması her zaman hoş hissetmesidir. Ecocotton organik ev tekstili alanında uzmanlaşmış bir internet mağazasıdır. Ürün bandında ise Nevresim Takımları, Yatak çarşafları, Bornoz ve Havlu setleri en yüksek kaliteyle Türkiye'de üretilmektedir.

2012 yılında organik ev tekstili alanında kendi markasını kurma fikri doğdu. Binlerce yıl önce Laodikya'da tekstil uygarlığına merkez olan bu topraklardan esinlenerek Ecocotton ismini aldı. Bizlerde Ege’nin tarihi dokusundan ilham alarak ve çiftçinin emeğine saygı duyarak Ege pamuğunun değerini bilerek ürünlerimizi ilmek ilmek işleyerek ve dokuyarak her bir ürüne ayrı anlam kattık. Yetişkinler için olduğu kadar bebekler ve küçük çocuklar için de nevresim takımları ve banyo grubu ürünleri tasarladık. Desenler ve renkler hakkında fikirlerimiz vardı. Tasarım yapmak, renkleri belirlemek ve tabii ki bizim için üretebilecek bir tedarikçi aramakla başladık. Ecocotton markası da böyle ortaya çıktı.

Doğanın, insan ve hayvan refahının önemli olduğunu düşünüyoruz ve bu konuda herkesin üzerine düşeni (büyük veya küçük) yapabileceğine inanıyoruz. Bizde ürünlerimizi üretirken yürüttüğümüz faaliyetlerimize bu konulara dikkat ederek vazgeçmediğimiz duyarlılığımız ile devam etmekteyiz. Sizde buna ortak olmak istiyorsanız doğa dostu Ecocotton ürünlerini tercih edin!

Ecocotton internet mağazası olmasına rağmen, kişisel iletişim kesinlikle çok önemli. Peki bir sorunuz, fikriniz mi var yoksa karar vermekte mi zorlanıyorsunuz? Size yardımcı olmaktan mutluluk duyuyoruz! [email protected] adresine bir e-posta gönderin.

 

Ecocotton Manifestosu

Doğanın, insan ve hayvan refahının önemli olduğunu düşünüyoruz ve bu konuda herkesin üzerine düşeni (büyük veya küçük) yapabileceğine inanıyoruz. Bizde ürünlerimizi üretirken yürüttüğümüz faaliyetlerimize bu konulara dikkat ederek vazgeçmediğimiz duyarlılığımız ile devam etmekteyiz.

Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?

Sitemizden yapacak olduğunuz alışverişler yüksek standartlarla korunmakta ve işlenmektedir. Bilgilerinizin güvenliğini riske atmadan SSL Güvenlik Sertifikası sayesinde rahatlıkla alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Sitemizde ziyaret esnasında site adresimizin sol yanında bir kilit simgesi göreceksiniz bu işaret kişisel bilgilerinizin korunduğunu ve üçüncü şahıslar tarafından görünmeyeceğini göstermektedir. Keyifli alışverişler.

Fiziki mağazanız var mı?

Fiziki Mağazamız bulunmamaktadır. Fakat Türkiye'de 200'ün üzerinde satış noktamız bulunmaktadır. Satış Noktalarımız sayfasından adres ve iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Üyelik İşlemleri
Üyelik Ücretli mi?

Hayır. Üyelik ücretsizdir.

Nasıl üye olurum?

Sitemizin masaüstü girişlerinizde sağ üst köşesinde bulunan, mobil ve tablet girişlerinizde sağ üst ve sağ altta bulunan ÜYE GİRİŞ sayfasına giriş sağlayarak sizden istenilen bilgileri doldurarak üyeliğinizi oluşturabilir ve üyelik fırsatlarından anında yararlanabilirsiniz.

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Tabiki üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz. Siparişi tamamla kısmından sonra karşınıza gelecek olan sayfada Üyeliksiz Alışveriş kısmından üye olmadan işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz. Fakat sistemimize üye olmanız siparişlerinizi daha rahat takip edebilmeniz ve sizlere daha hızlı hizmet verebilmemiz açısından önerilmektedir.

İptal ve İade Bilgileri
Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

Siparişiniz kargo yetkilisi size getirdiğinde mutlaka paketi kontrol ediniz patlamışsa veya kargo paketi zarar gördü ise hatta üzerinde kargo koli bantı yapılmışsa kesinlikle teslim almayınız ve tutanak tutturunuz. Siparişinize ait ürün hasar görmemiş , ambalajı bozulmamış, kullanılmamış tüm aksesuarları paket içerisinde olmak koşulu ile iade alınabilir. Aksi taktirde iadesi mümkün değildir. Seramik bardaklar, kişiye özel ürünler, Kişisel bakım için kozmetik, krem, parfüm veya çamaşır kokusu, mum vs gibi ürünlerin iadesi ancak kullanılmamış olmak şartı ile mümkündür, ambalajı açılmış ve kullanılmış bir parfümün cayma hakkı kapsamında iadesi alınmamaktadır. İade edeceğiniz ürünü aşağıda paylaşılan kargo anlaşma numaralarımız ile tarafımız göndermelisiniz. Farklı bir kargo tercih etmeniz halinde kargo ücreti sizin tarafınızdan ödenmelidir. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra kontrolleri sağlanacak ve ilgili departman tarafından onaylanarak süreç ilerletilecektir. Bu süreç ortalama 3-7 gün sürmektedir.
Yurtiçi Kargo Anlaşma/İade Kodu: 957432313

İade etme süresi kaç gündür ?

Ecocotton.com.tr online alışveriş sitemizden yapacak olduğunuz ürünlerin iadesini fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde yapabilirsiniz. Harici diğer sanal pazaryerlerinden yapacak olduğunuz sipariş işlemlerinde ilgili platformun koşulları geçerlidir.

İademi hangi adrese göndereceğim?

İade veya Değişim için gönderecek olduğunuz ürünü mutlaka anlaşmalı kargolarımız ile göndermelisiniz. Aşağıda yer alan kargolar haricinde bir kargo ile göndermeniz durumunda Kargo Ücreti ödemek zorunda kalıcaksınız. Ürünü ücretsiz tarafımıza gönderebilmeniz için:
Yurtiçi Kargo Anlaşma/İade Kodu: 957432313

İade/Değişim Adresimiz: Egm Dış Ticaret ve Pazarlama San.Ltd.Şti. - Hacıeyüplü Mahallesi 3182 Sok. Merkezefendi/DENİZLİ Tel: 0 545 371 72 80

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Anlaşmalı kargo firmalarımızı tercih ederek ve anlaşma numaralarımızla biz göndermeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için farklı kargo tercih etmeniz durumunda kargo ücretini karşılamanız gerekmektedir. Ancak kısmi iade ile sizde kalan ürün/ler tutarı 1000 TL altında kalması durumunda tarafınıza yapılacak iade tutarından 75 TL kargo tutarı kesintisi uygulanır. 

Yurtiçi Kargo Anlaşma/İade Kodu: 957432313

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

İade ürününüz tarafımıza ulaşması ve kontrollerinin tamamlanması ve ürün para iade süreci 3-7 iş günü sürmektedir.

Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmam gerekiyor?

Bizlere 0 850 302 20 55 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak yada Ecocotton.com.tr İletişim sayfamızdan bize ulaşarak talep oluşturabilirsiniz.

İnternetten aldığım ürünü mağazaya iade edebilir miyim veya mağazada değiştirebilir miyim?

Fiziki mağazamız bulunmamaktadır. Ecocotton.com.tr 'den gerçekleşen siparişleriniz için yalnızca 0 850 302 20 55 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak yada Ecocotton.com.tr İletişim sayfamızdan bize ulaşarak talep oluşturabilirsiniz.

Tutar iadem neden taksit taksit yapılıyor?

Bu konu bankanızla iletişime geçmelisiniz. Ecocotton.com.tr olarak hesabınıza para iadesi tek seferde yapılır.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için 0 850 302 20 55 (bazen kargoya verilen siparişlerin barkod numaraları panele geç yansıyabildiğin kargoya teslim edilen siparişiniz halen kargoya verilmemiş gibi gözükebilir ve çok sık rastlanan bir durum olmamakla birlikte bilginize sunmak istedik) nolu çağrı merkezimizden veya Ecocotton.com.tr sitemizin İletişim sayfasından bizlere ulaşarak siparişinizin iptalini talep edebilirsiniz. Siparişiniz işleme alındı ise eğer elinize ulaştıktan sonra iade etmek istediğiniz ürünü firmamıza anlaşmalı kargo firmalarımız ile kargolayarak iade sürecini hızlıca başlatabilirsiniz.

Kargo ve Teslimat
Kargo ücretiniz ne kadar?

1000 TL ve üzeri siparişlerinizde Kargo Ücretsizdir. 1000 TL altında ise 75,00 TL kargo ücreti siparişinize eklenmektedir. 

Kargom ne zaman ulaşır?

Hafta içi saat 16:30'a kadar gelen siparişlerinizi Aynı Gün Kargo firmasına teslim etmekteyiz ve size teslim süresi ise 2-5 iş günü içerisinde teslim olmaktadır.

Kargoya verilen siparişimi nasıl takip edebilirim?

Kargoya verilen siparişlerinizi Hesabım > Siparişlerim sayfasından veya Tarafınıza gönderilen Kargo takip no ile ilgili kargo firmasının takip sayfasından ulaşabilirsiniz.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz işleme alınmadı ise , Kargoya verilmedi ise 0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak veya Ecocotton.com.tr Hesabım > Destek Taleplerimden yada sitemizin İletişim sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Siparişimin alıcı kişisini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz işleme alınmadı ise , Kargoya verilmedi ise 0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak veya Ecocotton.com.tr Hesabım > Destek Taleplerimden yada sitemizin İletişim sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapmak istiyorum.

Kargoya verilmiş siparişinizin adres değişikliği mümkün değildir.

Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir miyim?

Siparişiniz işleme alınmadı ve Kargoya verilmedi ise 0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak ürün ekleme işlemi yapabiliriz. Ama karışıklık olmaması adına siparişinizin iptali gerçekleştirilip yeniden sipariş vermenizi öneriyoruz.

Satın aldığım ürünü erken gönderebilir misiniz?

Hafta içi Saat 16:30'a kadar siparişleriniz Aynı Gün Kargoya teslim ettiğimizden dolayı ve kargo sürelerine müdahele edilemediğinden dolayı daha erken bir süre mümkün değildir. Ortalama Kargo Teslim süresi 2-5 iş günüdür. Kampanya dönemlerindeki yoğunluğa bağlı olarak teslim sürelerinde gecikmeler yaşanabilmektedir.

Sepete eklediğim ürün rezerve ediliyor mu?

Sitemizden yapılan alışverişlerinizde sepete atılan ürünlerde reserve işlemi yapılmamaktadır. Sepete eklenen her ürün başka bir müşterininde sepetinde olabilir ve satın alınmadığı taktirde bir başkası tarafından satın satın alınabilir.

Kargom hangi şirket ile gönderilecek?

Anlaşmalı Kargo Firmamız YURTİÇİ KARGO dur.


Yurtiçi Kargo Anlaşma/İade Kodu: 957432313
 

 

Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?

Her siparişiniz E-Fatura / E- Arşiv ile arşivlenmektedir ve Mailinize gönderilmektedir. Siparişiniz ile birlikte siparişinize ait fatura kargo paketiniz üzerindeki şeffaf poşet içerisinde yer almaktadır. Herhangi bir sebepten dolayı, faturanıza ulaşamıyorsanuz 0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak bu konu da bizimle iletişime geçiniz. Sizlere düzenlenmiş faturanızın yeniden mail veya görsel paylaşımı yapılması için arkadaşlarımız destek olacaklardır.

Yurtdışına teslimatınız var mı?

Ecocotton.com.tr sitemizde Çok Yakında Dil ve Ülke Seçenekleri olan bir buton vasıtası ile Yurtdışı siparişlerinizi verebilir hale geleceksiniz. ÇOK YAKINDA.

Ödeme
Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Kapıda Ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Siparişlerimi havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

Siparişlerinizin ödemesini HAVALE / EFT yöntemi ile yapabilirsiniz.


Hesap Adı: EGM DIŞ TİCARET VE PAZARLAMA SANAYİ LTD ŞTİ
Banka Adı: GARANTİ BANKASI
IBAN NO:TR22 0006 2000 4230 0006 2935 10
Şube: Bayramyeri
Şube Kodu: 0423
Havale yaptıktan sonra bunu size nasıl bildireceğim?

Havale/Eft Ödeme takibini periyodik olarak yapmaktayız. Fakat dilerseniz 0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak bilgi verebilirsiniz veya Hesabım > Havale Bildirim Formu'nu doldurarak ödemenizi bildirebilirsiniz.

Siparişler
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Kredi Kartına 6 Taksite Kadar vade farksız , ayrıcada 12 taksite kadar tüm banka kredi kartları ile alışveriş yapabilirsiniz.

Siparişlerimi birleştirme işlemi yapabiliyor muyum?

Sipariş birleştirme işlemi yapılmamaktadır. Konu hakkında 0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak yada Ecocottton.com.tr Hesabım > Destek Taleplerim kısmından siparişinizle ilgili talepte bulanabilirsiniz. Ayrıca İletişim sayfasından da bize durumu anlatan bilgi gönderebilirsiniz.

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz işleme alınmadıysa, kargoya verilmedi ise 0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak yada Ecocottton.com.tr Hesabım > Destek Taleplerim kısmından siparişinizle ilgili talepte bulanabilirsiniz. Ayrıca İletişim sayfasından da bize durumu anlatan bilgi gönderebilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına kdv dahil midir?

Evet Tüm Ürünlerimiz KDV Dahil şeklindedir.

Hediye Çekleri
Hediye çeklerimi istediğim zaman kullanabilir miyim?

Hediye çekinizin geçerlilik tarihi kapsamında dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz. Tanımlı hediye çeklerinin geçerlilik süresine Hesabım > Para Puan / Hediye

Hediye çeklerimi nerede görebilirim?

Hesabım > Para Puan / Hediye Çeki bölümünden ulaşabilirsiniz.

Hediye çeklerimi nasıl kullanabilirim?

Sepetim sayfasındaki Hediye Çeki bölümüne yazıp Ekle butonuna basarak indirim kodunuzu kullanmış olursunuz.

Bir alışverişte kaç tane hediye çeki kullanabilirim?

Yalnızca 1 adet hediye çeki kullanabilirsiniz.

E-Bülten
E-bülten almak istiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

Sitemizin en altında yer alan E-bülten alanına mailinizi eklemeniz yeterlidir.

E-bülten alımını iptal etmeme rağmen hala gönderiliyor.

0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak iptal etmek için iletişime veya İletişim sayfası üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Teknik Bilgiler
Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?

0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak iptal etmek için iletişime geçebilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Şifrenizi Hesabım > Hesap Ayarları > Şifre Değiştir sayfasından değiştirebilirsiniz. Eski şifrenizi Hatırlamıyorsanız Şifremi Unuttum diyerek yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Sepetime ürün ekleyemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak hızlıca destek alabilirsiniz. Ayrıca mesai saatleri içerisinde sitemizde sağ kısımda bılunan Sohbet kısmından bize yazabilirsiniz veya İletişim kısmından bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sepetime eklediğim ürünü farklı bir müşteri satın alabilir mi?

Satın almayı tamamlamadığınız sepette beklettiğiniz ürünleri bir başka müşteri satın alabilir.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizinden bizimle iletişime geçebilirsiniz veya İletişim kısmından bize yazabilirsiniz.

Sipariş verirken ekranda hata mesajı çıkıyor.

0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizinden bizimle iletişime geçebilirsiniz veya İletişim kısmından bize yazabilirsiniz.

KVKK Genel Aydınlatma Beyanı

EGM DIŞ TİCARET VE PAZARLAMA SAN.LTD.ŞTİ KİŞİSEL VERİLER POLİTİKASI

Kişisel Veriler Kanunu hakkında genel bilgilendirme

6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (bundan sonra KVKK olarak anılacaktır) 24 Mart 2016 tarihinde kabul edilmiş, 7Nisan 2016 tarihli 29677 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanmıştır. KVKK’nun bir kısmı yayın tarihinde, bir kısmı ise 7 Ekim 2016’da yürürlüğe girmiştir.

Veri sorumlusu sıfatıyla bilgilendirme

6698 sayılıKVKK uyarınca ve Veri Sorumlusu sıfatıyla, kişisel verileriniz bu sayfada açıklandığı çerçevede; kaydedilecek, saklanacak, güncellenecek, mevzuatın izin verdiği durumlarda 3. kişilere açıklanabilecek / devredilebilecek, sınıflandırılabilecek ve KVKK’da sayılan şekillerde işlenebilecektir.

Kişisel verilerinizin ne şekilde işlenebileceği

6698 sayılı KVKK uyarınca, Firmamız ile paylaştığınız kişisel verileriniz, tamamen veya kısmen, otomatik olarak, veyahut herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla elde edilerek, kaydedilerek, depolanarak, değiştirilerek, yeniden düzenlenerek, kısacası veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işleme konu olarak tarafımızdan işlenebilecektir. KVKK kapsamında veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işlem "kişisel verilerin işlenmesi” olarak kabul edilmektedir.

Kişisel verilerinizin işlenme amaçları ve hukuki sebepleri

Paylaştığınız kişisel veriler,

1.Müşterilerimize verdiğimiz hizmetlerin gereklerini, sözleşmenin ve teknolojinin gereklerine uygun şekilde yapabilmek, sunulan ürün ve hizmetlerimizi geliştirebilmek için;

2.6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile bu düzenlemelere dayanak yapılarak hazırlanan 26.08.2015 tarihli 29457 sayılı RG’de yayınlanan Elektronik Ticarette Hizmet Sağlayıcı ve Aracı Hizmet Sağlayıcılar Hakkında Yönetmelik, 27.11.2014 tarihli ve 29188 sayılı RG’de yayınlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve diğer ilgili mevzuat kapsamında işlem sahibinin bilgilerini tespit için kimlik, adres ve diğer gerekli bilgileri kaydetmek için;

3.Bankacılık ve Elektronik Ödeme alanında zorunlu olan ödeme sistemleri, elektronik sözleşme veya kağıt ortamında işleme dayanak olacak tüm kayıt ve belgeleri düzenlemek; mevzuat gereği ve diğer otoritelerce öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak için;

4.Kamu güvenliğine ilişkin hususlarda ve hukuki uyuşmazlıklarda, talep halinde ve mevzuat gereği savcılıklara, mahkemelere ve ilgili kamu görevlilerine bilgi verebilmek için;

6698 sayılı KVKK ve ilgili ikincil düzenlemelere uygun olarak işlenecektir. Kişisel verilerinizin aktarılabileceği üçüncü kişi veya kuruluşlar hakkında bilgilendirme Yukarıda belirtilen amaçlarla, Firmamız ile paylaştığınız kişisel verilerinizin aktarılabileceği kişi /kuruluşlar; başta Firmamızın e-ticaret altyapısını sağlayan Ticimax Yazılım olmak üzere, tedarikçiler, kargo şirketleri gibi sunulan hizmetler ile ilgili kişi ve kuruluşlar, faaliyetlerimizi yürütmek üzere ve/veya Veri İşleyen sıfatı ile hizmet alınan, iş birliği yaptığımız program ortağı kuruluşları, yurtiçi / yurtdışı kuruluşlar ve diğer 3. kişilerdir.

Kişisel verilerinizin toplanma şekli

Kişisel verileriniz,

1.Firmamız internet sitesi ve mobil uygulamalarındaki formlar aracılığıyla ad, soyad, TC kimlik numarası, adres, telefon, iş veya özel e-posta adresi gibi bilgiler ile; kullanıcı adı ve şifresi kullanılarak giriş yapılan sayfalardaki tercihleri, gerçekleştirilen işlemlerin IP kayıtları, tarayıcı tarafından toplanan çerez verileri ile gezinme süre ve detaylarını içeren veriler, konum verileri şeklinde;

2.Satış ve pazarlama departmanı çalışanlarımız, şubelerimiz, tedarikçilerimiz, diğer satış kanalları, kağıt üzerindeki formlar, kartvizitler, dijital pazarlama ve çağrı merkezi gibi kanallarımız aracılığıyla sözlü, yazılı veya elektronik ortamdan;

3.Firmamız ile ticari ilişki kurmak, iş başvurusu yapmak, teklif vermek gibi amaçlarla, kartvizit, özgeçmiş (cv), teklif vermek ve sair yollarla kişisel verilerini paylaşan kişilerden alınan, fiziki veya sanal bir ortamda, yüz yüze ya da mesafeli, sözlü veya yazılı ya da elektronik ortamdan;

4.Ayrıca farklı kanallardan dolaylı yoldan elde edilen, web sitesi, blog, yarışma, anket, oyun, kampanya ve benzeri amaçlı kullanılan (mikro) web sitelerinden ve sosyal medyadan elde edilen veriler, e-bülten okuma veya tıklama hareketleri, kamuya açık veri tabanlarının sunduğu veriler, sosyal medya platformlarından paylaşıma açık profil ve verilerden; işlenebilmekte ve toplanabilmektedir.



KVKK yürürlüğe girmeden önce elde edilen kişisel verileriniz

KVKK’nun yürürlük tarihi olan 7 Nisan 2016 tarihinden önce, üyelik, elektronik ileti izni, ürün / hizmet satın alma ve diğer şekillerde hukuka uygun olarak elde edilmiş olan kişisel verileriniz de bu belgede düzenlenen şart ve koşullara uygun olarak işlenmekte ve muhafaza edilmektedir.



Kişisel verilerinizin yurtdışına aktarılması

Türkiye’de işlenerek veya Türkiye dışında işlenip muhafaza edilmek üzere, yukarıda sayılan yöntemlerden herhangi birisi ile toplanmış kişisel verileriniz KVKK kapsamında kalmak kaydıyla ve sözleşme amaçlarına uygun olarak yurtdışında bulunan (Kişisel Veriler Kurulu tarafından akredite edilen ve kişisel verilerin korunması hususunda yeterli korumanın bulunduğu ülkelere) hizmet aracılarına da aktarılabilecektir.



Kişisel verilerin saklanması ve korunması

Kişisel verileriniz, Firmamız nezdinde yer alan veri tabanında ve sistemlerde KVKK’nun 12. maddesi gereğince gizli olarak saklanacak; yasal zorunluluklar ve bu belgede belirtilen düzenlemeler haricinde hiçbir şekilde üçüncü kişilerle paylaşılmayacaktır. Firmamız, kişisel verilerinizin barındığı sistemleri ve veri tabanlarını, KVKK’nun 12. Maddesi gereği kişisel verilerin hukuka aykırı olarak işlenmesini önlemekle, yetkisiz kişilerin erişimlerini engellemekle, erişim yönetimi gibi yazılımsal tedbirleri ve fiziksel güvenlik önlemleri almakla mükelleftir. Kişisel verilerin yasal olmayan yollarla başkaları tarafından elde edilmesinin öğrenilmesi halinde durum derhal, yasal düzenlemeye uygun ve yazılı olarak Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na bildirilecektir.



Kişisel verilerin güncel ve doğru tutulması

KVKK’nun 4. maddesi uyarınca Firmamızın kişisel verilerinizi doğru ve güncel olarak tutma yükümlülüğü bulunmaktadır. Bu kapsamda Firmamızın yürürlükteki mevzuattan doğan yükümlülüklerini yerine getirebilmesi için Müşterilerimizin doğru ve güncel verilerini paylaşması veya web sitesi / mobil uygulama üzerinden güncellemesi gerekmektedir.

6698 sayılı KVKK uyarınca kişisel veri sahibinin hakları

6698 sayılı KVKK 11.maddesi 07 Ekim 2016 tarihinde yürürlüğe girmiş olup ilgili madde gereğince, Kişisel Veri Sahibi’nin bu tarihten sonraki hakları aşağıdaki gibidir: Kişisel Veri Sahibi, Firmamıza başvurarak

1.Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,

2.Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

3.Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

4.Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

5.Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,

6.KVKK’nun 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yokedilmesini isteme,

7.Kişisel verilerin düzeltilmesi, silinmesi, yok edilmesi halinde bu işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere de bildirilmesini isteme,

8.İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

9.Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme, haklarına sahiptir. Hacıeyüplü Mahallesi 3182 Sok.  MERKEZEFENDİ / DENİZLİ adresinde bulunan EGM DIŞ TİCARET VE PAZARLAMA SAN.LTD.ŞTİ. , KVKK kapsamında Veri Sorumlusu’dur. Firmamız tarafından atanacak Veri Sorumlusu Temsilcisi, yasal altyapı sağlandığında Veri Sorumluları Sicilinde ve bu belgenin bulunduğu internet adresinde ilan edilecektir. Kişisel Veri Sahipleri, sorularını, görüşlerini veya taleplerini aşağıdaki iletişim kanallarından herhangi birisine yöneltebilir:

E.posta: [email protected]
Telefon: 0850 302 20 55

Üyelik Sözleşmesi
Üyelik Sözleşmesi

ÜYELİK SÖZLEŞMESİ

Lütfen ‘site kullanım şartları’nı dikkatlice okuyunuz.

Bu alışveriş sitesini kullanan ve alışveriş yapan müşterilerimiz aşağıdaki şartları kabul etmiş varsayılmaktadır:

Sitemizdeki web sayfaları ve ona bağlı tüm sayfalar (ecocotton.com.tr) Hacıeyüplü Mahallesi 3182 Sok. Merkezefendi Denizli Tel: 0258 371 72 80, adresindeki ECOCOTTON Markası. , firmasına (EGM DIŞ TİC. ve PAZ. SAN. LTD. ŞTİ.) aittir ve onun tarafından işletilir. Sizler (‘Kullanıcı’) sitede sunulan tüm hizmetleri kullanırken aşağıdaki şartlara tabi olduğunuzu, sitedeki hizmetten yararlanmakla ve kullanmaya devam etmekle; Bağlı olduğunuz yasalara göre sözleşme imzalama hakkına, yetkisine ve hukuki ehliyetine sahip ve 18 yaşın üzerinde olduğunuzu, bu sözleşmeyi okuduğunuzu, anladığınızı ve sözleşmede yazan şartlarla bağlı olduğunuzu kabul etmiş sayılırsınız.

İşbu sözleşme süresiz olmakla, taraflara sözleşme konusu site ile ilgili hak ve yükümlülükler yükler ve taraflar işbu sözleşmeyi online veya yazık olarak kabul ettiklerinde/onayladıklarında bahsi geçen hak ve yükümlülükleri eksiksiz, doğru, zamanında, işbu sözleşmede talep edilen şartlar dâhilinde yerine getireceklerini beyan ve taahhüt ederler.

1. SORUMLULUKLAR

Firma, fiyatlar ve sunulan ürün ve hizmetler üzerinde değişiklik yapma hakkını her zaman saklı tutar.

Firma, üyenin sözleşme konusu hizmetlerden, teknik arızalar dışında yararlandırılacağını kabul ve taahhüt eder.

Kullanıcı, sitenin kullanımında tersine mühendislik yapmayacağını ya da bunların kaynak kodunu bulmak veya elde etmek amacına yönelik herhangi bir başka işlemde bulunmayacağını aksi halde ve 3. Kişiler nezdinde doğacak zararlardan sorumlu olacağını, hakkında hukuki ve cezai işlem yapılacağını peşinen kabul eder.

Kullanıcı, siteye üye olurken vermiş olduğu eksik ve yanlış bilgi dolayısıyla uğrayacağı zararlardan sadece kendisinin sorumlu olacağını, yanlış bilgi vermesi durumunda ve işbu sözleşmenin Üye tarafından ihlali halinde, firmanın tek taraflı olarak herhangi bir ihbara ve ihtara ihtiyaç duymaksızın üyeliğini sona erebileceğini kabul eder.

Firma tarafından internet sitesinin iyileştirilmesi, geliştirilmesine yönelik olarak ve/veya yasal mevzuat çerçevesinde siteye erişmek için kullanılan Internet servis sağlayıcısının adı ve Internet Protokol (IP) adresi, Siteye erişilen tarih ve saat, sitede bulunulan sırada erişilen sayfalar ve siteye doğrudan bağlanılmasını sağlayan Web sitesinin Internet adresi gibi birtakım bilgiler toplanabilir. Kullanıcı, bu bilgilerin toplanmasını kabul eder.

Kullanıcı, site içindeki faaliyetlerinde, sitenin herhangi bir bölümünde veya iletişimlerinde genel ahlaka ve adaba aykırı, kanuna aykırı, 3. Kişilerin haklarını zedeleyen, yanıltıcı, saldırgan, müstehcen, pornografik, kişilik haklarını zedeleyen, telif haklarına aykırı, yasa dışı faaliyetleri teşvik eden içerikler üretmeyeceğini, paylaşmayacağını kabul eder. Aksi halde oluşacak zarardan tamamen kendisi sorumludur ve bu durumda ‘Site’ yetkilileri, bu tür hesapları askıya alabilir, sona erdirebilir, yasal süreç başlatma hakkını saklı tutar. Bu sebeple yargı mercilerinden etkinlik veya kullanıcı hesapları ile ilgili bilgi talepleri gelirse, mercilerle bu bilgileri paylaşma hakkını saklı tutar.

Sitenin üyelerinin birbirleri veya üçüncü şahıslarla olan ilişkileri kendi sorumluluğundadır.

2. FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI

2.1. İşbu Site’de yer alan ünvan, işletme adı, marka, patent, logo, tasarım, bilgi ve yöntem gibi tescilli veya tescilsiz tüm fikri mülkiyet hakları site işleteni ve sahibi firmaya veya belirtilen ilgilisine ait olup, ulusal ve uluslararası hukukun koruması altındadır. İşbu Site’nin ziyaret edilmesi veya bu Site’deki hizmetlerden yararlanılması söz konusu fikri mülkiyet hakları konusunda hiçbir hak vermez.

2.2. Site’de yer alan bilgiler hiçbir şekilde çoğaltılamaz, yayınlanamaz, kopyalanamaz, sunulamaz ve/veya aktarılamaz. Site’nin bütünü veya bir kısmı diğer bir internet sitesinde izinsiz olarak kullanılamaz. Böyle bir ihlal durumunda, kullanıcı,üçüncü kişilerin uğradıkları zararlardan dolayı firmadan talep edilen tazminat miktarını ve mahkeme masrafları ve avukatlık ücreti de dahil ancak bununla sınırlı olmamak üzere diğer her türlü yükümlülükleri karşılamakla sorumlu olacaklardır.

3. GİZLİ BİLGİ

3.1. Firma, site üzerinden kullanıcıların ilettiği kişisel bilgileri 3. Kişilere açıklamayacaktır. Bu kişisel bilgiler; kişi adı-soyadı, adresi, telefon numarası, cep telefonu, e-posta adresi gibi Kullanıcı’yı tanımlamaya yönelik her türlü diğer bilgiyi içermekte olup, kısaca ‘Gizli Bilgiler’ olarak anılacaktır.

3.2. Kullanıcı, tanıtım, reklam, kampanya, promosyon, duyuru vb. pazarlama faaliyetleri kapsamında kullanılması ile sınırlı olmak üzere, Site’nin sahibi olan firmanın kendisine ait iletişim, portföy durumu ve demografik bilgilerini iştirakleri ya da bağlı bulunduğu grup şirketleri ile paylaşmasına, kendisi veya iştiraklerine yönelik bu bağlamda elektronik ileti almaya onay verdiğini kabul ve beyan eder. Bu kişisel bilgilerfirma bünyesindemüşteri profili belirlemek, müşteri profiline uygun promosyon ve kampanyalar sunmak ve istatistiksel çalışmalar yapmak amacıyla kullanılabilecektir.

3.3.Kullanıcı, işbu sözleşme ile vermiş olduğu onayı, hiçbir gerekçe açıklamaksızın iptal etmek hakkını sahiptir. İptal işlemini firma, derhal işleme alıp, 3 (üç) işgünü içerisinde kullanıcıyı elektronik ileti almaktan imtina eder. 3.4.Gizli Bilgiler, ancak resmi makamlarca usulü dairesinde bu bilgilerin talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince resmi makamlara açıklama yapılmasının zorunlu olduğu durumlarda resmi makamlara açıklanabilecektir.

4. GARANTİ VERMEME:

İŞBU SÖZLEŞME MADDESİ UYGULANABİLİR KANUNUN İZİN VERDİĞİ AZAMİ ÖLÇÜDE GEÇERLİ OLACAKTIR. FİRMA TARAFINDAN SUNULAN HİZMETLER "OLDUĞU GİBİ” VE "MÜMKÜN OLDUĞU” TEMELDE SUNULMAKTA VE PAZARLANABİLİRLİK, BELİRLİ BİR AMACA UYGUNLUK VEYA İHLAL ETMEME KONUSUNDA TÜM ZIMNİ GARANTİLER DE DÂHİL OLMAK ÜZERE HİZMETLER VEYA UYGULAMA İLE İLGİLİ OLARAK (BUNLARDA YER ALAN TÜM BİLGİLER DÂHİL) SARİH VEYA ZIMNİ, KANUNİ VEYA BAŞKA BİR NİTELİKTE HİÇBİR GARANTİDE BULUNMAMAKTADIR.

5. KAYIT VE GÜVENLİK

Kullanıcı, doğru, eksiksiz ve güncel kayıt bilgilerini vermek zorundadır. Aksi halde bu Sözleşme ihlal edilmiş sayılacak ve Kullanıcı bilgilendirilmeksizin hesap kapatılabilecektir.

Kullanıcı, site ve üçüncü taraf sitelerdeki şifre ve hesap güvenliğinden kendisi sorumludur. Aksi halde oluşacak veri kayıplarından ve güvenlik ihlallerinden veya donanım ve cihazların zarar görmesinden Firmasorumlu tutulamaz.

6. MÜCBİR SEBEP

Tarafların kontrolünde olmayan; tabii afetler, yangın, patlamalar, iç savaşlar, savaşlar, ayaklanmalar, halk hareketleri, seferberlik ilanı, grev, lokavt ve salgın hastalıklar, altyapı ve internet arızaları, elektrik kesintisi gibi sebeplerden (aşağıda birlikte "Mücbir Sebep” olarak anılacaktır.) dolayı sözleşmeden doğan yükümlülükler taraflarca ifa edilemez hale gelirse, taraflar bundan sorumlu değildir. Bu sürede Taraflar’ın işbu Sözleşme’den doğan hak ve yükümlülükleri askıya alınır.

7. SÖZLEŞMENİN BÜTÜNLÜĞÜ VE UYGULANABİLİRLİK

İşbu sözleşme şartlarından biri, kısmen veya tamamen geçersiz hale gelirse, sözleşmenin geri kalanı geçerliliğini korumaya devam eder.

8. SÖZLEŞMEDE YAPILACAK DEĞİŞİKLİKLER

Firma, dilediği zaman sitede sunulan hizmetleri ve işbu sözleşme şartlarını kısmen veya tamamen değiştirebilir. Değişiklikler sitede yayınlandığı tarihten itibaren geçerli olacaktır. Değişiklikleri takip etmek Kullanıcı’nın sorumluluğundadır. Kullanıcı, sunulan hizmetlerden yararlanmaya devam etmekle bu değişiklikleri de kabul etmiş sayılır.

9. TEBLİGAT

İşbu Sözleşme ile ilgili taraflara gönderilecek olan tüm bildirimler, Firma’nınbilinen e.posta adresi ve kullanıcının üyelik formunda belirttiği e.posta adresi vasıtasıyla yapılacaktır. Kullanıcı, üye olurken belirttiği adresin geçerli tebligat adresi olduğunu, değişmesi durumunda 5 gün içinde yazılı olarak diğer tarafa bildireceğini, aksi halde bu adrese yapılacak tebligatların geçerli sayılacağını kabul eder.

10. DELİL SÖZLEŞMESİ

Taraflar arasında işbu sözleşme ile ilgili işlemler için çıkabilecek her türlü uyuşmazlıklarda Taraflar’ın defter, kayıt ve belgeleri ile ve bilgisayar kayıtları ve faks kayıtları 6100 sayılı Hukuk Muhakemeleri Kanunu uyarınca delil olarak kabul edilecek olup, kullanıcı bu kayıtlara itiraz etmeyeceğini kabul eder.

11. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

İşbu Sözleşme’nin uygulanmasından veya yorumlanmasından doğacak her türlü uyuşmazlığın çözümünde Denizli (Merkez) Adliyesi Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

Öneri
Site ile ilgili önerilerimi nasıl iletebilirim?

0 850 302 20 55 nolu Çağrı Merkezimizden Çıkan Anonsta İstek, Şikayet ve Öneriler kısmından veya İletişim sayfasından bize iletebilirsiniz.

Ürün önerilerimi nasıl iletebilirim?

Ürün detay sayfasında bulunan "Ürün Önerileri" alanından iletebilirsiniz.

Mağazalar
Mağazadan teslim alabilir miyim?

Fiziki Mağazamız bulunmamaktadır.

İletişim
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR