İADE DEĞİŞİM

 


Siparişimi aldım. Siparişimin ihtiva ettiği ürünleri değiştirmek / iade etmek istiyorum. Ne yapacağım?

 

Siz değerli müşterilermizin siparişleri, sizler tarafından sipariş verildiği gün, özenle paketlenip tarafınıza gönderilmektedir. Ancak bir sebepten ötürü, değişim/iade talebiniz olursa, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibarenler 15 gün içinde, kullanılmamış/tahrip edilmemiş/bozulmamış olarak iade edebilirsiniz.Kişisel bakım için kozmetik, krem, parfüm veya çamaşır kokusu, mum vs gibi ürünlerin iadesi ancak kullanılmamış olmak şartı ile mümkündür, ambalajı açılmış ve kullanılmış bir parfümün cayma hakkı kapsamında iadesi alınmamaktadır.

Bunun için ilk olarak, siparişinizin ihtiva ettiği ürünlerin tamamını, faturası ile ve neden iade edildiğine dair kısa bir not ile beraber paketlemeniz gerekmektedir. Zira bu bildirim bizler için sorunun tespiti ve çözümü için faydalı olacaktır. Bu paketlemeyi yaptıktan sonra siparişinizi tarafımıza ALICI ödemeli olarak, siparişin sizlere ulaştığı kargo firmasıyla bizlere gönderebilirsiniz. Orijinal ambalajı zarar görmüş, kullanılmış, tahrip edilmiş ürünlerin iadesi/değişimi kabul edilmemektedir.

 

Değişim talebi oluşturdum ve siparişimi size gönderdim. Değişim ürünü ne zaman gelir?

 

Siparişiniz standart kargolama süresi içerisinde bizlere ulaşacaktır. Siparişinizin ihtiva ettiği ürünlerin kontrolü sağlandıktan sonra değişim talebiniz onaylanacak ve sizlere derhal ürün değişimi yapılarak gönderimi sağlanacaktır. Ecocotton, böyle bir durum yaşayan müşterilerini bilgilendirerek bu süreci yürütmekte ve kesinlikle müşteri mağduriyetine izin vermemektedir. Bu konuda ekstra olarak bilgilendirileceksiniz.

 

İade talebi oluşturdum ve siparişimi size gönderdim. Ücret iadem ne zaman gerçekleşir?

 

Siparişiniz standart kargolama süresi içerisinde bizlere ulaşacaktır. Siparişinizin ihtiva ettiği ürünlerin kontrolü sağlandıktan sonra değişim talebiniz onaylanacak ve sizlere derhal ürün değişimi yapılarak gönderimi sağlanacaktır. Ecocotton, böyle bir durum yaşayan müşterilerini bilgilendirerek bu süreci yürütmekte ve kesinlikle müşteri mağduriyetine izin vermemektedir. Bu konuda ekstra olarak bilgilendirileceksiniz. Egm DışTic Pzl San Ltd Şti., 6102 Sayılı Türk Ticaret Kanunu ve 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümlerine uymakla yükümlüdür. Bu yükümlülüğünü yerine getirmektedir.

 

 

 

 

Her türlü soru ve önerileriniz için 0850 302 20 55 no'lu Ecocotton Müşteri Danışma Hattı'nı hafta içi 08.30 ile 18.30 saatleri arasında arayabilir ya da sitemizde bulunan canlı destek sayfasından veya ürün sayfalarında bulunan Whatsapp Destek hattından bizlere ulaşabilirsiniz. Ayrıca 7 Gün 24 saat bizlere [email protected]  maili üzerinden ulaşabilirsiniz . Sizlere yardımcı olmaktan memnuniyet duyuyoruz.